11 Aralık 2019 Çarşamba

Yara

Ağladım!
Bu gün seni anlatmak istedim,
                                  yapamadım.
         Tükenmişlik vardı dilimde.
Bu gün bizi anlatmak istedim,
                                          bittim!


Yoruldum!
Bu gün seni içime gömdüm.
                    Tırnaklarımla kazıdım.
          Avuç avuç taşıdım toprağı.
Bu gün bizi toprağa gömdüm,
                                      yandım!


Haykırdım!
Bu gün eski anılar geldi aklıma,
                                           güldüm.
        Gözlerimden yaş gele gele güldüm!
Bu gün hayallerimiz geldi aklıma,
                                             mahvoldum!


Sustum!
Bu gün verdiğimiz sözleri anımsadım,
                                                 düşündüm.
                     Tuttuğum sözleri, düşündüm.
Bu gün verdiğin sözleri düşündüm,
                                                         öldüm!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder